Datum: 02-01-23
Plats: Lidköping
Sundlings är Nordens ledande leverantör av popcorn och snacks till biografer och arenor. Som ett steg i vår satsning mot flera marknader, framför allt konsumentmarknaden, tar vi nu ett helhetsgrepp och presenterar vår nya design.
Med över 30 års erfarenhet av att producera utsökta popcorn och snacks, är vi stolta över att nu lansera en design som speglar vår passion för smak, kvalitet och upplevelser.
”Sundlings är inte bara en leverantör av popcorn och snacks, oavsett om det är på biografen, arenan, festen eller hemma i soffan
såvill vi sätta smak på varje upplevelse. Genom vår nya tagline ”Taste your experiece” välkomnar vi konsumenten in i vår värld av smaker med en vision om att smaken blir viktigare än själva platsen”, säger Emma Sundling Bustad, VD på Sundlings.
Vårt nya utseende är en fusion av vår historia och vår framtidsvision. Med färger och designelement som reflekterar vår passion för smak och kvalitet, kommer det nya utseendet väcka nyfikenhet och igenkänning. Vi har behållit essensen av vad som gjort Sundlings unikt samtidigt som vi har infört moderna, fräscha element som ska fånga konsumentens intresse och väcka snackssuget till liv.
Trots den visuella förändringen, förblir kvaliteten och smakerna av våra produkter desamma och nya innovativa smaker kommer att ta plats i popcorn- och snacksfamiljen framöver.
Den nya designen finns att njuta av från början av 2024.
Kliv in i vår värld av smaker…
För mer information om vår nya grafiska profil och våra produkter, vänligen kontakta:
Kontaktperson: Emma Sundling Bustad
Position: VD
E-post: emma@sundlings.se